Döda dom..

0kommentarer

Helgen har varit en blandad helg med olika känslor men slutade väldigt bra och lyckad.

Hämta lilleman idag, skönt att få hem han till mamma igen efter en vecka hos sin far.

Sen kom det där sms:et som vände upp och ner på dagen..
Chris har kanske löss, då började min mage vända sig ut och in. Ja kollar han och vips så hittar jag två små äckliga! Jag dör, men det kommer ju nångång det med, de får man ju räkna med när man har småbarn. Dom flesta har fått det och om man inte haft så kommer man att få förr eller senare.

Det Första vi besöker imorgon blir Apoteket, för att döda dom.. Vet att jag kanske överdriver lite men jag tycker dom är riktigt vidriga, men dom försvinner ju dagen efter som tur är!

Så väntar en stor tvättdag imorgon, tvätta allt! Suck.

/Johanna

Kommentera

Publiceras ej