Fin middag, för mycket strul, och panerad fisk

0kommentarer


Fisken blev helt dunder, vi gjorde hemma gjord panerad fisk med potatis och med sås till.
Det bara smälte i munnen.
Så nu har jag  precis diskat upp gårdagen disk så nu kan man koppla av en stund och vänta tills min älskade ska komma efter jobbet.
Då ska vi bege oss till min kära mor.
Ska fixa med papper till försäkringskassan då jag har bytt bank, så pengarna kommer till rätt konto.
Kändes hemskt att gå till Nordea och avsluta mitt konto, då det är smidigt på ett sätt att man hade personkonto med ens personnummer.
Men Dock tyckte jag att dom har för mycket strul på deras sida.

Ikväll blir det laga fin middag med min käraste.
Det står fläskfilé, hemgjord klyftpotatis, någon god sås och massvis med sallad..
Sedan tända massa ljus och ha en riktigt fin middag.
/Johanna

Kommentera

Publiceras ej