Bvc, ledig och Ikea

0kommentarer


Igår blev det Bvc med Junior för att väga och mäta.
Nu vägde han 15,5kg och var 96,5 cm lång, Stora killen!
Han låg på normal kurvan så det var positvit, och vi gjorde även ett taltest och han fixade allt perfekt!
Så duktig min pojke är, är så stolt mamma!
Sedan väntade även en spruta som han skulle få, han ryckte till men blev ej ledsen så det gör mig också väldigt stolt at han fixa det!

Sen blev det hem och mys massor då han fick vara ledig med mamma i stället.
Då kom även min älskade hem med nya soffan, som var riktigt snygg!

På kvällen fick lilleman vara hemma med mormor en stund medans jag och min käraste tralla till Ikea och Rusta.
Fick med oss kuddar till sängen, sov riktigt gott i natt måste jag säga.
HAr även kolla in lite nytt till vardagsrummet för lite ny och fin inredning.

Vi fick också med oss en födelsedagspresent till Chris, som vi firar imorgon med tanke på att han åker till sin pappa på söndag i två veckor och han fyller ju den 16:onde alltså nästa vecka.
Så om en stund ska jag och mamma bege oss till Gränby Centrum för att handla massa gott tills imorgon.
/Johanna

Kommentera

Publiceras ej