Sönder stressad

0kommentarer


Känner mig sönder stressad, skulle vara skönt att bara lägga sig och koppla av en stund i soffan.
Med alla dessa möten,jobb och det mesta runt omkring mig. Nu är det äntligen fredag som är väldigt positivt, för då kan man försöka slappna av. Men full rulle i helgen kommer det bli för då har jag min son, vi ska nog träffa Ronja och hennes söta Charlie. Får se om vi tar en tripp till 4H gården, eller blir hemma hos mig beroende på väder.

Har precis betalat alla räkningar som ligger i en stor hög, det är inte roligt att sedan se hur mycket pengar man har kvar efter det.
Känns förjävligt rent ut sagt!
Nu får det bli en ändring på det här för börjar bli riktigt less nu om jag får säga mitt.

Nu ska jag sätta i gång med maten sedan leka mass vis med C och sedan försöka lägga honom och då kan jag andas ut, koppla av några timmar sådär som behövs.
/Johanna

Kommentera

Publiceras ej