Ett busfrö till son!

0kommentarer



En sak är säker att jag har ett litet busfrö till son och inte trodde jag att en 1år & 10månaders barn kunde låsa en balkongdörr.
Blev alltså utlåst på min egen balkong av min son.
Tur var att D vaknade och kunde öppna åt mig.
Nu tycker ni säkert att jag är oansvarig och dålig mamma, men det kunde ha hänt vem som helst.
Om hundra år är det glömt och förhoppningsvis sitter man och skrattar åt det.

Sen blev det raka vägen till dagis för att lämna honom sen passa jag och D på att gå upp och handla mat till frysen och kylen.
Ikväll blir det väldigt god mat som jag ska laga till D, C, J det blir sallad, marinerat kött, hemmagjorda potatisklyftor och bea.
Sen blir det i väg och jobba för D:s del kanske får man en mysstund när han kommer hem, jag hoppas..



ha en bra fortsatt trevlig dag och kväll ! /J

Kommentera

Publiceras ej