BVC

2kommentarer

                                    

Imorse blev det en tidig morgon för mig ställde klockan på kvar i åtta sen blev det slänga i mig frukost.
Fick lite bråttom för skulle hämta Christopher vid Mcdonalds vid klockan 08.25 för att sedan bege mig till Bvc för mätning och vägning.
Hon är så gullig min Bvc sköterska, hon tycker så mycket om Christopher och han verkar tycka om henne.
Så nu väger han 12400 och är 86,7 cm lång. oj vad han börjar bli lång, undra om han kommer bli lika lång som sin far?.

Vi skulle ses om 3 månader igen för att diskutera om han ska få spruta med tanke på att han är äggallergisk så går det egentligen inte. Sen för mätning och vägning igen. Skönt att kunna ha det så för annars får vi vänta tills han fyller 3år. Vill helst se hur det går för honom. Men kurvan han ska följa såg jätte bra ut.

/J


2 kommentarer

Roger"Morfar"

18 Sep 2010 00:51

Hej min lilla gummma och Christopher, vad kul att hitta eran blogg, sköt om dig och hälsa gullungen "Stoffe", hälsningar Pappa.

Jag

18 Sep 2010 15:18

Hej :).

Ja vad roligt att du hittade min blogg och hoppas du följer oss.

Sköt om dig också, ja jag ska hälsa han kommer bli glad. :)



Kramar Johanna

Kommentera

Publiceras ej