glömde helt bort..

0kommentarer


Ja det blev en tidig morgon, trodde dock att klockan var halv nio när jag vaknade men det visade sig att klockan var halv åtta i stället.
Glömde helt bort att ställa om klockan innan jag gick och lag mig igår kväll.

Har hunnit röja upp i köket imorse, och både handla till kyl, frys och skafferiet.
Sedan blev det en sväng till min kära mamma och hälsade på efter jag hämtat Junior som varit hos sin pappa en vecka.

Imorgon har dagis stängt och måste jobba imorgon för att ta igen några dagar som jag missade förra veckan.
Så min farmor är så snäll som ställer upp och är barnvakt från 07.30 till 14.30 då jag har möte från klockan 13.00 till klockan 14.00. Så tack så jätte mycket farmor för att du stället upp! Men det är nog inga problem för jag vet hur mycket du tycker om honom och han tycker om dig!
Hade gärna varit hemma och umgåtts med min son imorgon men så blir det inte tyvärr.



Nej nu tänkte jag dra mig till min varma säng som väntar på mig för lite tv-tittande tills man somnar.
God natt gott folk!

/J


Kommentera

Publiceras ej