Tiden räcker inte till!

1kommentarer

                                                               

Jag har inte bloggat på ett tag har jag sett, och det beror på att jag inte haft tiden att göra det.

Har haft fullt upp med att vara med mina vänner, lämnat Christopher hos sin pappa, sen har jag börjat plugga igen.

Jag saknar min lille son hur mycket som helst, det är väldigt jobbigt! Men det är bara bita i hop och försöka få tiden att gå. Han måste ju också få träffa sin kära pappa!

Det är verkligen jobbigt att lämna bort sitt barn och inte få ha han varje vecka och så mycket som man vill. Men nu är det inte långt kvar tills du kommer hem till mig igen!

/Johanna

1 kommentarer

Ronja

27 Nov 2009 22:12

Vet hur det är, det är jobbigt men som du säger de behver sin pappa med och det är roliga är att man får så mycket bättre energi & blir en mkt roligare mamma när man träffar dom, vi mammor behöver ju också lite egen tid, spec när vi är unga :)

Kommentera

Publiceras ej