Bilder på min sons 1-års dag!

0kommentarer

                                                          Mammas Älskling!

                                                          Mormor och Christopher!

                                                          Mormor och Christopher!

                                                          Christophers gammelmorfar och Seth!
                                                          Johanna!



Det här är bilder från dagen innan Christopher fyllde ett år! Det kom en del det var, Johanna och Seth, min mamma, hennes snubbe, min morfar, hans fru och så klart Christophers pappa !

Han fick mycket fint, massor av kläder i stl.80 och det behövde han.
Han växer så fort!
Så tack så jätte mycket för alla fina presenter jag fick!

Förstår inte att igår den 16 för ett år sedan låg man på förlossningen och hade värkar och klockan 18.02 kom du äntligen till mamma! Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Christopher!


-Du kommer aldrig få komma nära min son, tro mig!-

/Johanna

Kommentera

Publiceras ej