Söndag

0kommentarer

I går vid 20.00 åkte jag in för att träffa Sofia, Emma, och Johan nere på "framfickan" skulle inte bli så många cider men blev en del, väldigt trevligt var det. Sen kom Johans kompisar, och sen drog Sofia och Johan hem och Jag och Emma satt kvar en stund till, sen kom hennes pojkvän och vi gick till People en stund sen drog det hemmåt.
Kom hem runt halv tre i natt och sov till klockan tio snacka om att man är riktigt trött och påsar under ögonen.
Därför är jag väldigt tacksam att det finns solglasögon.
Nej i dag har jag tagit en fika med min vän Daniel på Storken, väldigt trevligt var det! Måste vi göra om igen.

Nej nu ska jag ut i det fina vädret ett tag till sen blir det att hämta Christopher igen.
Har verkligen saknat honom.


// Johanna

Kommentera

Publiceras ej