Promenad

1kommentarer

                                                    
Måndag den 11 Maj -09
                                                  

                                                            Har precis kommit hem efter en liten promenad.
                                   Väldigt skönt var det nu när solen tittar fram, det kunde ha blåst mindre bara.

                                            Nu ska jag sätta i gång en tvättmaskin och röja undan här lite.
                    Får nämligen besök av min kära mamma och Pelle. Pelle ska fixa med fläkten åt mig i köket.



                                                                                             // Johanna

1 kommentarer

H A I D I J A K O B S S O N

11 May 2009 14:35

Hej hopp fin blogg :) Haft en bra dag ? ^^

BTW, jag säljer avancerade bloggdesigner som t.ex min för endast 200kr, mejla vid intresse !

Kommentera

Publiceras ej