Lite blandat!

0kommentarer

Är lite tråkigt väder ute, det är nu man ska ligga med en godispåse och mysa i sängen med sin älskade.
Fast dagen efter skulle jag få ångerst och undra varför jag åt den där godispåsen.
Jag vet absolut inte vad som har hänt med mig, jag känner att jag inte kan stoppa i mig vad som helst för då blir jag tjock. Är så jobbigt att gå runt och tänka på vad man stoppar i sig precis hela tiden.

Den här månaden ska vi till bvc med Christopher som ska vägas, mätas och få spruta. Tycker det är så hemskt, förra gången så gjorde det så ont innom mig när C började skrika och gråta ännu högre.
Men jag hoppas att allt kommer att gå bra verkligen.

Just nu sover min lilla prins och jag tänkte sätta fart att dammsuga lite och stoppa in en tvättmaskin.
Senare blir det nog en lång promenad fast det beror nog också på vad det är för väder. 


Visst har allting blivit bättre än vad det var förut mellan oss men det är lite jobbigt just nu! 
Det blir ju inte bättre mellan oss för att vi bråkar. Det visar sig!

                                                                  // Johanna

Kommentera

Publiceras ej