Ja vad säger man ?

0kommentarer


Fick inte med mig något hem i dag på min shoppingrunda, jag är så gräsen vad det gäller kläder och skor.
Jag kan inte köpa/ bära vad som helst.
Jag köpte två par skor förra månaden ett par flip flop nu till sommaren så slipper man dessa jävla vattenblåsor/ skavsår.
Sen köpte jag också ett par skor med klack på och i början tyckte jag dom var väldigt fina men nu har jag  sån ångest och vill inte ha dom längre.Tycker verkligen inte om dom.
Jag hittade några linnen som jag tyckte var väldigt fina som jag tänkte köpa senare i kväll.
Fick ett sms i går från Apoteket som sa att jag hade ett paket att hämta, då tänkte jag direkt vadå för packet jag har inte beställt något?!
När jag kom dit och hade hämtat ut det så var det sju st burkar ersättning till min "lilla" pojke så det var ju bra, det behövdes om jag säger så!

Har planerat att åka med T till Stockholm i morgon och fota lite fina bilder, beroende på om det är fint väder så klart!

                                                                                      // Johanna

Kommentera

Publiceras ej