Fotbollsmatch!

0kommentarer

                                                                 
                                                                      Söndagen den 10 Maj-09


                                             
                                                              Min Älskade son!



Jag måste bara berätta
, jag skulle ju till barnenshus i går och då när jag skulle köpa den här "lära gå stol/ lekstol"
Det fanns röd,blå och grön och jag hade velat haft en grön. Men det sjukaste var att katongerna inte var utmärkta med vilken färg det var.
Ingen personal hitta man, så man kunde inte fråga. 
Så jag kan tala om att det blev en liten överaskning vilken färg man skulle få när man kom hem.
 Men röd var fin den med. Det spelar egentligen inte roll tycker jag, han ska ju inte gå ut med den i alla fall.

Nu ska jag snart  börja packa Christophers väska och fixa till lite här i lägenheten innan vi går till min mamma. 
Hon ska nämligen vara barnvakt några timmar för att jag ska gå och kolla på t´s fotbollsmatch.
Så det var riktigt snällt av henne.  
I dag ska jag laga lite tacos hade jag tänkte, en av mina favoriträtter. Jag skulle kunna vräka i mig hur mycket som helst för så gott är det. 


                                                       


                                                                                                                                                                                     // Johanna
                                                          

Kommentera

Publiceras ej