desperate housewives!

1kommentarer

                                                                 


Nu har jag precis ätit upp den otroligt goda maten, det blev hjortstek, potatis och gräddsås.
Så gott det var och mätt blev jag också! Tror nog jag åt lite för mycket.

Ursch har inte varit ut på hela dagen, får nog bli en liten runda innan "Desperate housewives" börjar.
Jag som alltid är så duktig och går ut varje dag! Men har ingen ork nu heller egentligen men tanke på att jag är sjuk.
Jag är jätte förkyld och hostar som jag vet inte vad och jobbigt är det också.!

Nej nu ska jag fixa undan här på bordet och sedan bege mig ut på en liten runda.

                                                                             // Johanna

1 kommentarer

A & Lilla P

06 May 2009 11:47

Mums, vad gott det lät!

Nu blev jag hungrig... : )

Kommentera

Publiceras ej