090503

2kommentarer

I går hälsade vi på hos mamma och Pelle i Östhammar en stund.
Väldigt fint och skönt väder var det!
Vi blev bjudna på mat där borta, det blev grillat kött, potatis och lite annat gott!
Jag sa att jag skulle knäppa massor av kort, och jag kom på när vi var ute där att jag hade glömt kameran.

I morse vaknade jag och Christopher klockan 08.00. I dag blir det en lugn dag hemma med en lång promenad på eftermiddagen.
Christopher har börjat sugat på sina tår nu, ser lite roligt ut. Sen har jag sett att det kommer komma en tand snart.

                                                                                         // Johanna

2 kommentarer

Sara

03 May 2009 15:26

Är Tomas ute ut bilden?

Länge sen du nämnde honom i bloggen.

Er son är i alla fall supersöt :).

Anonym

06 May 2009 11:43

Nej det är han inte.

Tack det var snällt av dig! :)

Kommentera

Publiceras ej