Tisdag

0kommentarer

I dag gick vi upp klockan halv sju så här blev det ingen sovmorgon.
När Tompa gick runt åtta så passade jag och Christopher över till min mamma.

Han skrattade och var glad hela dagen i dag dock lite grinig på eftermiddagen.
Vi skulle egentligen till Öppna förskolan i dag men så blev det tyvärr inte för det kom lite grejor i vägen.
Tråkigt för jag såg verkligen fram i mot det.

Glömde tala om att Christopher var på bvc i fredags med Tompa medans jag låg hemma och var magsjuk.
Jag är så glad, han har gått upp 700gram så nu väger han 5900g och är 62,5cm lång.
Men det är nog ersättningens förtjänst. Jag har ju dragit ner på ammningen men tanke på att det har börjat minska i mitt bröst nu. Så ger ersättning på dagarna och ammar när det behövs och på natten.

I kväll ska jag slänga in en tvättmaskin och imorgon blir det verkligen storstädning.
Egentligen så ska vi på "mammagrupp" i Årsta med barn som är födda i November och December.
Christopher är älst men jag vet inte vart man ska gå så jag struntar nog i det.

I kväll blir det att kolla på "Den rätte för Rosing" och  "Desperate housewives" !

// Johanna

Kommentera

Publiceras ej