Söndag kväll!

0kommentarer

I dag har det hänt massor! Min pappa, Tompa, jag och Christopher åkte en sväng till Ica Maxi och vi fick hem en del saker. Efteråt blev det en sväng till Max och beställde hem och åkte hem till våran lägenhet. Det fick bli våran lunch i dag.
Jag har vikt tvätt som jag tvättade i går som har hängt på tork.
Har till och med hunnit fixa en tvätttid i tvättstugan i morgon som jag ska tvätta lakan och lite sånt.

Vi ska träffa en barnläkare på Liljeforstorg i morgon som ska ta stickprov för att se vad våran lilla prins är allergiskt mot!
Dom tror att det är mjölk och det visar sig i morgon. Känns så skönt att Tompa följer med mig i morgon.
Efteråt ska vi gå över till Nathalie och fira Jonna! Det kommer bli hur trevligt som helst!

Så i morgon blir det att ställa klockan på sju fast det är nog ingen fara för att Christopher vaknar ju endå runt klockan halv sex?

I kväll är det så mycket på tv:e så jag kan inte bestämma mig vad vi ska se på, det visar sig!
Ska börja med maten nu ska bli så gott är hur hungrig som helst.

// Johanna

Kommentera

Publiceras ej