Fredag kväll!

1kommentarer



Nu har vi precis ätit färdigt, det blev biff, potatisklyftor, sallad och morötter. Det var riktigt gott!
Just nu sitter vi och inväntar "Let´s dance", det är ju det enda man kan kolla på som är bra.

Christopher har fått grin perioder nu, vissa tider och alltid samma tid så gråter han hur mycket som helst.
Jag har försökt med allting, men endå så gråter han hur mycket som helst och högt! Jag vet inte vad jag ska göra?! Tips någon?! 
Men han fortsätter endå, så jag är helt slut.!

Hörs!! // Johanna

1 kommentarer

Sofia

06 Mar 2009 23:35

Tittade du inte på Så ska det låta med Martin Stenmarck? :O haha ;p



Lillkillen gråter för att han saknar sin gudmor, hälsa honom att vi ses när jag kommer hem från Kläppen =) Saknar er!

Puss & Kram! <3

Kommentera

Publiceras ej