Bvc-Promenad-Farmor!

0kommentarer

Nu har vi varit på en lång promenad och kom hem för ett tag sen. Väldigt skönt var det att gå när solen är framme.
Christopher sover nu, så har hunnit äta lite lunch det blev en Kyckligsallad och en iskall Mer.

Ska snart göra mig i ordning och gå upp till Gränby för att ta ut pengar det kostar ju att träffa den där dietisten, 40kr!
Tycker det är sjukt att man ska behöva betala för att man går till läkaren!!

När jag kom hem så ringde min gulliga farmor och frågade om jag kunde komma ner på stan för hon skulle nämligen bjuda mig på våfflor på Frälsis. Men det gick ju inte för att vi skulle till Bvc, så vi skulle ta det nästa vecka! Ska bli jätte trevligt för att det var länge sen jag träffade henne. Hon är min bästa vän och vi kan prata om allt och hon förstår mig alltid!


// Johanna

Kommentera

Publiceras ej