9/3

1kommentarer

I dag var vi ju hos barnläkaren och vi tog stickprov och det visade sig att han var allergiskt mot mjölk.
Dom sa att dom oftast växer i från det. Men så länge jag ammar får jag absolut inte äta något med mjölk i.
Jag ska endå sluta amma, ammar nu bara på nätterna.

Efteråt gick vi en sväng hem till Nathalie och gav Jonna sin present, vi var väll kvar ett litet tag.
Sen var det att hämta ut lite saker på apoteket och fixa och dona.
Vi skulle egentligen ha tvättat halv fem till nio men nu går det inte för att Tompa skulle ha fotbollsträning halv fem, och jag kan inte lämna Christopher uppe i lägenheten själv.

Jag får sätta på en tvätt här hemma i stället.
Nu måste jag gå till min son som är väldigt trött och grinig.

// Johanna

1 kommentarer

nathalie

09 Mar 2009 21:31

TACK så hemskt mycket för presenten vännen !!

Ni hade inte behövt köpa något sånt ju..

för mycket !!

Och så glömde vi ju helt bort christophers present också !! Gaaah, vi får ta det senare iveckan =)

Det var trevligt att ni kom förbi en sväng iallafall!

Pusss på er <3<3

Kommentera

Publiceras ej