Inge varmvatten!

0kommentarer

                                     

I dag när jag skulle duscha så kom det bara ut kall vatten, då hade jag glömt bort att dom skulle stänga av varmvattnet i dag från klockan 08.00-16.00 för dom skulle fixa något.
Fan vad förbannad jag blir så nu kokar jag lite vatten och hoppas att det kommer att gå bra?

Sitter just nu och väntar på min pappa som är snäll och åker på lunchen till Ica Maxi så jag kan köpa mjölkfri Välling till Christopher. All mjölkfri välling är slut över allt så i dag hoppas jag att det har kommit in igen!

Senare på eftermiddagen blir det en sväng ner på stan med T han ville ha lite råd och hjälp och köpa lite kläder och sen ska han klippa sig så är snäll och ställer upp!
Efteråt ska jag följa med och hämta Christopher en stund och sedan bege mig till min mamma som så gärna ville träffa honom.


// Johanna

Kommentera

Publiceras ej