Längtar efter dig!

1kommentarer

                                     
                                                              Du skapar glädje och värme i mitt liv. 
                                                 Tänd detta ljus varje dag så du inte glömmer mig.
                                                                Jag längtar tills jag får träffa dig igen.
                                                    Låt kärlekens låga brinna, och låt den aldrig slockna.


                                                   Det här fina ljuset har jag fått, och det luktar väldigt gott!

                                                                                      // Johanna

1 kommentarer

Anonym

13 Jul 2009 17:53

vem har du fått det ifrån ? det vore trevligt att veta. en väldigt bra blogg .

Kommentera

Publiceras ej