I dag har jag träffat..

0kommentarer

I dag på eftermiddagen kom min pappa och hämtade upp mig och sen åkte vi och hämtade C  och T som sedan, följde med hem till min farmor en stund. Var så otroligt kul att träffa C, har verkligen saknat honom.
Så nu bjuder jag på lite bilder där i från!


                                                      
                                                                            Min farmor och Christopher!

                                                      
                                                                                                Min pojke!

                                                      
                                                                             Min pappa och Christopher!

                                                                                             // Johanna

Kommentera

Publiceras ej