Bilder från Säfsen!

1kommentarer

                                                                 Nu bjuder jag på lite bilder!

                                          
                                                                 Utanför stugan på terassen!

                                           
                                                                            Min Älskade Son!

                                           
                                                                           Jag på restaurangen!

                                            
                                                                                            T

                                              
                                                                Min Älskade son igen!

                                              
             T lyckades fånga mig och C på bild medans vi sover! Råkade somna till själv när han somnade!

                                                                                      // Johanna

1 kommentarer

Blöjjan

13 Jul 2009 12:24

Fixa fler bilder ;)

Kommentera

Publiceras ej