Yes!

2kommentarer

Jag och Christopher gick upp klockan sju i dag, han ville inte sova så vi gick upp.
Nu sitter han i sin babysitter och jag passar på att sätta mig vid datorn medans han sitter där och Tompa sover.

I går somnade jag väldigt tidigt så jag missade vilken som åkte ur let´s dance.
Så jag gick in på deras hemsida och Blondinbella åkte ur!!! Gud så glad jag är, jag tål inte människan blir så irreterande på henne.
Kolla det här klippet: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.822144

I dag blir det en städdag. Tvätta, diska, packa och damsuga hela huset.
Man vill ju komma till ett rent och fint hus när man varit på semester.
Vi får se hur många väskor man får med sig, förra året hade vi två men nu blir det nog flera men tanke på att vi är en till familjemedlem nu lilla Christopher :)
I morgon åker vi till Säfsen och är borta i en vecka. Så skönt!!

// Johanna

2 kommentarer

Sofia

24 Jan 2009 16:09

Jag asgarvade när Blondinbella åkte ut, äntligen! HAHA ;D

Johanna

24 Jan 2009 20:34

Jo jag med :D

Kommentera

Publiceras ej