Mammablogg

0kommentarer


                                          Jag fick denna award från Nathalie. Tack vännen det var väldigt snällt av dig
                                                   
Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den!
Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!
 

Nathalie - mamma till Jonna.  Hon är en väldigt trevlig och underbar tjej. Vi började prata när jag var gravid lite då och då på msn.
När Christopher var en och en halv månad så bestämde jag mig för att för första gången följa med på fika.
Hon har en otroligt söt dotter.
Läser hennes blogg varje dag och som jag verkligen tycker du ska läsa!

Kommentera

Publiceras ej