Promenad och en varm choklad.

0kommentarer

                                                                                                Älskade!

                                                            

Nu vet vi vad vi ska göra i dag, först ska vi gå en lång promenad med barnvagnen och sen köper vi något gott kanske lite godis och tar en varm go filt och lägger oss i soffan med en varsin kopp varm choklad och ser på någon bra film och mysa lite.


I morgon ska jag träffa Nathalie, vi ska på fika med andra unga mammor så det ser jag verkligen fram i mot.

Känner sig så ensam när man inte känner några unga mammor, det blir tråkigt i längden att bara sitta inne om dagarna och samma sak varje dag.


Här om dagen klippte min mamma mig, jag hade så slitna toppar, så var tvungen.


Är inte så farligt kallt i dag som det var dom senaste dagarna,det är 3 minus i dag.


//J

Kommentera

Publiceras ej