Söndag den 25 Januari

1kommentarer

I dag gick vi alla upp klockan sex för att fixa klart det sista.
Blev inte färdig med packningen i går  för att jag satte i gång en tvättmaskin i går kväll och det har inte torkat riktigt ännu.
Vi kommer säkert glömma något det brukar man alltid göra.

Nu är det inte långt kvar snart åker vi klockan är nu halv nio och vi åker klockan tio.
Nej nu ska jag gå och fixa det sista jag lägger ut bilder när jag kommer hem.

Jag önskar dig Sofia lycka till på Onsdag. jag hoppas det går bra.

Det finns tyvärr inge internet där så jag skriver när jag kommer hem.
Jag kommer hem om en vecka.

Ha det så bra, vi hörs!

// Johanna
                                          

                                         

1 kommentarer

Sofia

25 Jan 2009 08:43

Tack gumman! Jag hoppas också att det går bra =) Ha en underbar vecka!<3

Kommentera

Publiceras ej