One Tree Hill

0kommentarer

Efter den långa promenaden så gick vi förbi Gränby Centrum och köpte lite på Ica.
Och jag var tvungen att gå till rocks och kolla om det fanns några säsonger av "one tree hill".
Tur hade jag hittade bara en kvar där och det var säsong  fyra, och tre hade jag hemma som jag hittade på expert.
Nu sitter jag bara och vänta  på ettan och tvåan från Ginza. Sen blir det att sitta fast klistrad framför tv:en.
Även fast jag har sett nästan alla avsnitt så tycker jag att det är så bra.

Jag hade ju sån tur att jag kom före en annan tjej som letade efter säsonger av "one tree hill" , jag blev så glad att jag hann hitta den först.

I kväll ska jag och älskade kolla på en film på tv:e "Drömkåken" , jag tror att jag har sett den för jätte länge sen och att den var ganska bra. Vi får se.

// J

Kommentera

Publiceras ej