Lördag kväll

2kommentarer


I dag har min pappa kommit och hjälpt mig att lägga över alla bilder som vi knäppt med kameran på en cd-skiva i fall datorn skulle gå sönder. Det är alltid bra att ha.!
Så slipper alla bilder försvinna, så ska välja ut några bilder och gå till en fotobutik och fixa ut dom på foton och sätta i ett fotoalbum någon dag här när vi har tid.
Sen kom min mamma förbi också och hjälpte mig att bada Christopher.

Nu sitter jag och Tompa i soffan och kollar tv:en, och väntar på att pizza killen ska komma.
Vi har nämligen beställt pizza från gränby pizzeria tror jag att den heter. Helt okej pizza faktikskt.
Får bli lite onyttigt i dag sen blir det att gå ut och gå i morgon.

Senare blir det jordnötter och kolla på "körslaget".

// Johanna

2 kommentarer

nathalie

17 Jan 2009 22:26

Du har fått en award av mig! Kolla min blogg!

Johanna

18 Jan 2009 16:18

Tack vad snällt av dig :)

Kommentera

Publiceras ej