Lite tid för mig själv

0kommentarer


Jag gick upp lite tidigare i dag vid klockan åtta, kände jag behövde en liten stund för mig själv.
Båda mina pojkar sover, ska ta och väcka dom om ett tag. Gud så söta dom är när dom sover.
Tror jag ska passa på att duscha också medans man har tid.

Gud så kallt det är ute, det är tolv minus ute just nu och klockan är nio nu.
Det är just nu man ska ligga och mysa med sin älskade under ett varmt täcke eller filt med en bra film.

Min mamma ska skjussa oss till ett möte om ett tag som jag hoppas går bra. .
Nej nu ska jag gå och ta en filt som jag ska linda in mig i och sätta mig i soffan och läsa någon bra bok.

I går sa jag att vi skulle storstäda, men så blev det inte haha jag eller rättare sakt vi orkade inte städa i går, men i dag måste vi stor städa.


// J

Kommentera

Publiceras ej