kommit hem

0kommentarer

Nu har jag precis kommit hem klockan är kvart i sex. Gud så kallt det är ute..
Jag mötte först upp Nathalie och hennes super söta dotter Jonna på kvarnen och så gick vi ju tillsammans till babyfikat var väll där kanske kvart i ett, Christopher sov en stund sen skulle han upp och ammas ungefär 2 gånger.
Börja klä på barnen runt ungefär halv fyra och sen gick jag hem och resten ner på stan.

 Min kära pojkvän mötte upp mig och vi gick hem till honom en stund, sen var hans pappa så snäll så han skjussade oss hem. Vi orkade inte gå och så var det så fruktansvärt kallt.
Och nu är vi hemma och ska precis börja med maten, ska bli jätte gott med mat är så hungrig.
Det blir ostsnitzel och pommes.

Det var otroligt trevligt att träffa er Nathalie och Jonna! Jag hoppas vi ses någon dag snart igen.

// Johanna

Kommentera

Publiceras ej