Full fart

0kommentarer




I dag gick vi upp klockan halv tio, skönt och ligga och dra sig i sängen en stund.
Gick upp bytte blöja, tog på han nya kläder, tror du inte att han spyr så blir tvungen att byta kläder på han igen.
Stoppa först  in en tvättmaskin och gjorde sen i ordning frukosten.  

Vi gick upp till Gränby Centrum i dag, Tompa skulle köpa ett nytt skärp till jeansen. Hans hade gått sönder.
Sen vart det raka vägen hem och äta lunch, det blev smörgåstårta som jag trodde skulle vara godare fast som tur var gick det att äta i alla fall.

Tycker det är så jobbigt att Tompa och jag ska bråka hela tiden, och jag tycker allting har förändras så mycket när man har fått barn, jag hoppas det blir bättre med tiden för Christophers skull. Hur kul är det för Christopher att höra oss bråka hela tiden. Visst måste man bråka i bland men inte så som vi bråkar.
Jag älskar ju Tompa så det blir ju så jobbigt. Man kan ju inte alltid ha bra stunder.

I kväll ska vi äta chicken bits och ris som var så himla länge sen man åt. så det ska bli så gott.
Sen blir det tv:en i kväll, "körslaget"  om vi inte hittar något annat bra. Det visar sig!

Gud så jag älskar min underbara son!
// J

Kommentera

Publiceras ej