1 Januari

5kommentarer

I dag har vi små städat lite, skulle egentligen göra ordning en tvättmaskin. Får bli senare i kväll.
Christopher har varit så trött och grinig i dag, han ville inte sova så vi gick ut i vagen en stund. Han somnar direkt när vi går ut i vagnen, så det är bra.
Då passa vi på att gå upp till Gränby Centrum och handlade bröd,jucie och blöjor, hade inte många kvar hemma.
Dyrt är det ska jag tala om, dom tar slut så fort.

Snart ska vi börja med maten, det blir enkel mat i dag "falukorv och makaroner"

Ska gå och lägga oss tidigt i kväll, vi ska vara på bvc klockan 09.40 i morgon. Jag hoppas det går bra och att Christopher har gått upp.

När jag blev gravid försvann många vänner, det tycker jag är väldigt tråkigt att det ska bli så.
Nu vet jag vilka som är mina riktiga vänner, är besviken på vissa som jag trodde var mina vänner.

// J

5 kommentarer

Sofia

01 Jan 2009 19:10

Jag ställer alltid upp för dig gumman, alltid! Jag finns här för dig<3

Johanna

01 Jan 2009 19:20

Tack vännen! Tack detsamma <3

Alina

01 Jan 2009 19:23

God fortsättning! :)

Alina

01 Jan 2009 19:23

God fortsättning! :)

Alina

01 Jan 2009 19:23

God fortsättning! :)

Kommentera

Publiceras ej