Varför hoppas jag?! 090221

0kommentarer

I dag fick vi sova ut till åtta det var ganska skönt faktiskt! 
I dag har vi bara varit hemma och tagit det lungt, jag har legat i sängen  och kollat på några avsnitt av "One tree hill" bara.
I kväll ska vi beställa hem kinamat och ha en riktig myskväll med min mamma, Pelle och min pappa och se melodifestivalen. Ska bli så mysigt var länge sen jag var hemma hos Mamma och Pelle.
Och dessutom träffa min pappa!

Tompa har bestämt sig för att börja med fotboll igen, jag har hört att när han spelade förut så var han väldigt duktig!
Så det visar sig om han fortfarande är.?!

Jag vet inte, jag ångrar mig lite grann, för en vecka sen  skickade jag ett brev till min mormor som jag inte träffat på ungefär 10 år!?. Vad förväntade jag mig egentligen? Ett svar!? Det kommer jag aldrig få, än så länge har hon inte svarat. Varför sitter jag och hoppas på en svar?!  Vad är hennes första tanke när hon läser brevet?
Slänger hon det utan att läsa eller gör det när hon ser att det är från sitt barnbarn?!

Nej nu ska jag fixa mig inför kvällen!

Ha en bra kväll!

 // Johanna

Kommentera

Publiceras ej