Dop! / Kläder!

3kommentarer

I dag gick vi upp alla tre klockan halv sju för att städa så vi lämnade Christopher hos min mamma ett tag medans vi städa men det gick ju inte så bra. Vi är inte ens färdiga för vi sluta någonstans på vägen för att vi inte orkade.
Nu är det katastrof för Sofia kommer halv nio ungefär och klockan är nu kvart över sex och jag har panik.
Jag måste ju städa så det är rent och snyggt här!
Sen ska jag duscha och vika tvätt så vi måste städa efter det!

Vi var uppe på Gränby C i dag och mötte min mamma med Christopher och sen gick vi in på Ica och köpte lite mat tills i kväll det blir kött, potatis klyftor och brunsås.
Sen gick vi upp på "Skuttunge bageri" tror jag det hette och köpte lite kakor jag ska ha på dopet i morgon utan mjölk tyvärr.
Våran lilla pojke är alergisk har dom kommit fram till så får inte äta någonting tycker jag.! Inte Choklad som jag älskar!!
Tårta ingenting!

Jag är så himla nervös så jag håller på att dö i morgon är det dop och jag har sån fobi och stå där framme när folk stirrar på en. Jag lovar jag kommer att svimma!! Hur ska jag klara det här!
Vi ska ta massor av kort eller rättare sakt min pappa.
Jag ska ladda upp massor av bilder i morgon eller i övermorgon.

I kväll blir det en lugn kväll framför "Let´s dance" med cola och lite godis. 

                                 Jag skulle vilja ha lite hjälp, vet ej vad jag ska ha på mig i morgon.!

                                                                    Utan skärp!

                                                                  Med skärp!
                                                                  Skjorta med skärp!

                                                                  Gud så svårt vilken tycker du var bäst/ finast?

3 kommentarer

jenny

13 Feb 2009 19:14

skjorta med skärp tycker jag va jätte snyggt! ;) :)

Mari

13 Feb 2009 21:27

Lycka till så mkt imron! Kommer gå sååå bra!

Jag tyckerr skjortan med skärpet va snyggt!

De röstar jag på!

Kram kram

Anonym

14 Feb 2009 07:41

Jag hoppas att det kommer att gå bra!

Tack så mycket för hjälpen!

Då ska jag ha skjortan.

Kramar!

Kommentera

Publiceras ej