Fredag!

1kommentarer

I dag har jag äntligen satt i gång två tvättmaskiner och en till ska det blir innan jag går och lägger mig.
Tompa håller på att sätter i gång en diskmaskin.
Det måste ju bli rent och snyggt tills i morgon för då kommer min kära vän Sofia som är Christophers gudmor förbi och  hon ska hålla mig sällskap medans Tompa ska i väg och jag vill inte sitta hemma själv.
Så då ska vi sätta här och kolla på "Let´s dance" tror jag att det blir.
Så hon ska sova här sen dagen efter så jobbar hon på Polarn och pyret uppe på Gränby C.

I dag har jag suttit och kolla på "one tree hill" nästan hela dagen.
Nu ligger Christopher och sover och jag sitter och väntar på att Tompa ska komma hem han är på väg ner till fyra mackarna till Mcdonalds för att köpa hem mat, ingen av oss orkade laga mat i dag.
Jag får väll ut och gå i morgon för att få bort det haha.

Nej nu ska jag gå och kolla på tv.

// Johanna

1 kommentarer

Sofia

05 Feb 2009 22:22

Jag längtar till imorgonkväll, vi ska ha så mysigt gumman! =) PUSS<3<3

Kommentera

Publiceras ej