Söndag

0kommentarer

I dag vaknade Christopher klockan halv fem som var ganska jobbigt för han vägrade sova.
Tompa var så snäll att han vaknade till klockan kvart i sju och sa att han kunde ta honom så jag kunde få sova en stund.
Kunde sova 1,5 timme. Det var väldigt skönt och jag tycker det var väldigt snällt av honom.

Sen i morse var vi hos min mamma och Pelle. Jag skulle lämna post som hade kommit till henne och sen har jag sakt att hon ska börja se "one tree hill". Så nu ska hon börja kolla på säsong 1 så får vi se om hon tycker om det.

På eftermiddagen så kom min mamma förbi och skulle hämta lite papper och erbjöd sig att gå ut en sväng med Christopher. Så om någon timme så ska vi gå och hämta honom.
Lite skönt och vara ensamma en stund också.

Nu sitter Tompa och spelar tv-spel och jag ska passa på att gå och lägga mig på sängen och se på "One tree hill" säsong 2. 

Sköt om er!   Jag älskar min son så otroligt mycket!! // Johanna

Kommentera

Publiceras ej