Orolig!

0kommentarer

I går fredags var nog inte så bra och var inte precis som jag hade tänkt mig precis.
Vi gick upp Gränby och mötte Sofia på Gränby C och gick in på Ica Kvantum och köpte färdig kycklig och potatissallad.
Mycket gott var det! Strax där efter när vi kom hem så kom Tompas vänner.
Tompa blev ganska så full, och han sa att han inte skulle dricka så mycket i dag.

Jag och Sofia satt med en varsit glas coca cola och en godis påse med bilar, chips och kollade på "Let´s dance"
Senare på kvällen så kom hans kompis fram och började snacka och sa hur full vill du att han ska vara i dag?
Då sa jag att jag inte ville han skulle vara så full och att han måste hjälpa mig med Christopher som han alltid gör.
Och han tjatade och tjatade. Han sa samma sak flera gånger och sa sen att dom skulle supa ner honom vi får se om han kommer hem i natt eller i morgon.
Och jag blev så klart ledsen och orolig på samma gång.

Sen drog dom efter ett tag och Tompa var ganska full när dom kom ner på stan.
Sen berättade han att han hade dansat med någon tjej. Då blev jag ganska arg hur ska jag veta hur dom dansade.
Jag kan inte glömma det här. Jag vet inte vad eller hur jag ska göra ?!

// Johanna

Kommentera

Publiceras ej