Onsdag!

2kommentarer

I natt så ville Christopher har mat hela tiden kändes det som han vaknade varje och varannan timme och var hungrig.
Så jag känner mig helt slut i dag!

I dag har jag kollat på "One tree hill" några avsnitt och sjunigt och pratat för Christopher.
Han både pratade och log tillbaka.
Tompa kom hem tidigare i dag så det var skönt.
Sen var vi förbi kyrkan och hämtade nycklarna så vi kommer in där på lördag, för på lördag på alla hjärtans dag så är det dop som gäller. Jag börjar bli stressad och nervös.  Jag känner att jag kommer inte klara det här.
 Fast jag hoppas att det kommer att gå bra. Vi skulle bli runt 65st fast vissa var lite osäkra.

Nu har vi precis kommit hem och Tompa slogs sig ner i soffan direkt och tryckte på x-boxet och vid datorn.
Och jag har precis slagit på ungen också, i kväll blir det kycklig och ris! Ska bli så gott för jag är vrålhungrig. 

                      Jag är så sugen på att skaffa ett syskon till Christopher. Det visar sig kanske det blir ett till 2010! 

                                                                           
                         Mammas lilla pojke! Du är så underbart vacker! Mamma & Pappa älskar dig så oerhört mycket!

2 kommentarer

Anonym

11 Feb 2009 22:31

De kommer gå jätte bra!! Va nervös jag med men sen nr man väl stod där så gick de så galant o fort!:D

O jasså, ett barn redan! hahahah e lite åt samma håll jag med ! Får se va tiden visar!

Eve

11 Feb 2009 23:24

Så himla söööt Christopher är!

Kommentera

Publiceras ej