Mys!

1kommentarer

I dag vaknade jag vid klockan fyra i natt och ammade och bytte blöja.
Christopher sov kanske i fem minuter sen vaknade han och ville inte sova.
Han låg där och pratade och log åt lampan.
Så jag låg och kollade på tv till klockan åtta innan jag väckte Tompa och vi gick upp och åt frukost.

Sen var vi förbi min gamla skola och hälsade på och visade upp Christopher dom tyckte han var så söt!
Då blir man glad och så frågade dom hur förlossningen gick och om amningen går bra och så.

I dag blir det att städa undan innan klockan 18.00 här hemma för att Sofia kommer hit efter klockan sex, vi ska upp och möta henne på Gränby Centrum hon jobbar nämligen där i dag.
Så då går vi snabbt in på Ica och handlar lite mat tills i kväll och det får bli något snabbt.
Så vi har bestämt färdig kycklig och potatissallad och sen kanske det blir lite godis också haha.

Sen vid klockan sju kommer Tompas tre vänner förbi dom ska dricka lite innan och sen blir det krogen för dom ska nämligen gratta Tompas vän Bobby som är Christophers gudfar som fyller 19år i dag!

Så jag och Sofia ska ha en myskväll med Christopher och kolla nog kolla på "Let´s Dance".
Skönt att komma bort lite från Tompa några timmar, vi behöver lite tid för oss själva så vi kan sakna varandra lite också.

Ha en bra kväll för det ska jag ha!

1 kommentarer

Mari

06 Feb 2009 15:59

Tack så mkt! Ses kanske nästa vecka på fika:D

Kommentera

Publiceras ej