?!

1kommentarer

I dag har vi hjälpt min mamma med lite grejor hos henne och Pelle sen åkte vi en sväng till Babyland och Barnenshus.
Vi hittade lite saker där.

Sen i kväll blir det en lugn kväll framför tven men cola och lite chips framför "Melodifestivalen".
Jag har alltid en sak i mitt huvud som aldrig kommer försvinna var när jag sa att jag hade fått en armbåge när vi sov.
Jag kan inte förstå hur man kan slå någon speciellt en tjej, hur feg kan man vara.
Jag kommer i håg när vi åt frukost på morgonen och det syndes att du hade slagit mig och din mamma sa ingenting!?!
Mitt förra ex slog mig och jag kommer aldrig glömma hur jobbigt det var och det har satt sig som ett sår i mig.

Men som tur är så har jag en underbar pojkvän som aldrig skulle göra så mot mig!
Jag älskar er Tompa och Christopher så mycket!

// Johanna

1 kommentarer

Sofia

07 Feb 2009 21:34

Du vet att jag alltid finns här om du behöver prata, jag bryr mig så mycket om dig gumman! Kom ihåg det, jag älskar dig!<3

Kommentera

Publiceras ej