Bio och mys!

0kommentarer

Ser att det var ett tag sen jag skrev ett inlägg då slänger jag i väg ett nu.


I morse vakande Christopher klockan fem det verkar vara en vana för honom verkar det som. Han vill verkligen inte sova.

Så då är det bara att gå upp eller sätta på tven och kolla på något på tv. och hur mycket brukar det vara klockan fem på morgonen!?.

I dag har vi bara varit hemma och tagit det lungt framför tven.

I dag lagade jag mat och då bestämde jag att vi skulle äta lax och ris, det var väldigt gott!


Sen efter maten lämnade vi Christopher hos min mamma som var barnvakt tre timmar medans jag och Tompa var på bio. Väldigt mysigt var det, var ju evigheter sen det bara var vi på och sen vi var på bio.


Vi såg på "Bröllops duellen" väldigt bra film , ganska rolig.

Fast en film som jag verkligen ser fram i mot att se och som jag längtar tills den har premiär är "Män som hatar kvinnor" tycker att den verkar så bra!


Nej nu ska jag ta och sätta mig brevid Tompa och mysa framför tven för Christopher sover nu.


// Johanna

Kommentera

Publiceras ej