19 år i dag den 16 Februari!

0kommentarer

                                                               
                                                                                     
                                                                 Grattis till mig som fyller 19 år i dag!
  Det känns egentligen inget speciellt med att fylla år som det gjorde när man var liten!
 Då längtade man alltid tills man fyllde år och kunde inte sova på natten för att man visste att man fyllde år dagen efter Sen kom alltid mamma,pappa och min bror med frukost på sängen och sjöng.
Jag fick alltid bestämma vilken mat vi skulle äta den dagen och vad vi skulle göra på den dagen!

Tänk att allt var så speciellt när man var liten. Nu bryr jag mig inte om jag fyller år det känns alltid som en normal dag.
Nej nu ska jag gå och kolla på tv och mysa med Tompa medans Christopher sover.!

// Johanna

Kommentera

Publiceras ej