090217

2kommentarer

I dag gick jag och Christopher upp klockan halv sju och lät Tompa ligga kvar och sova till halv elva.
Jag hoppas att jag får sova lite imorgon och om han kan gå upp med Christopher.

I dag har vi suttit hemma tagit det lugnt framför några filmer och myst lite.
Vi gick också upp en sväng till Gränby Centrum för att köpa kvällsmat till kvällen, för vi hade glömt tagit fram mat från frysen.

Jag fick lite pengar i går av släkten och av mamma & Pelle fick jag massage så skönt det ska bli. Har så ont i nacke och rygg.

Nu ska jag gå och kolla på "Unga mödrar".

// Johanna

2 kommentarer

Mari

17 Feb 2009 19:16

Grattis grattis i efterskott!!!

har helt missat att du fyllde år!

O tackar för min bakning! Om ni inte har nå för er så tycker jag ni ska palla er hit o gratta Hampus som fyller 1 imorn!:D

Kram på er

Mari

18 Feb 2009 17:29

Ja men visst, men att du inte ringde natta! Hon va oxå här! Synd får bli nästa gång:D kram

Kommentera

Publiceras ej