090208

0kommentarer

I natt så vaknade Christopher minst 4gånger kändes det som. Känns inte som jag har fått någon sömn alls.
Sen vakande han vid klockan sju och ville inte sova längre.
Så ska försöka fråga Tompa om han kan gå ut och gå en sväng med honom senare på dagen så jag kan få vila en stund det behöver jag.

I dag ska jag träffa Nathalie och hennes dotter Jonna en stund på Gränby Centrum så det blir fika och kanske något fint hem som det nästan alltid blir.
Det ska bli väldigt trevligt och träffa Nathalie och Jonna i dag, det ser jag fram i mot!

I eftermiddag ska min kära mamma komma förbi en stund hon vill så gärna träffa oss.

Den 16 så fyller jag 19år och Christopher blir 3 månader. Gud så tiden går fort!

Nej nu ska jag gå och ta fram frukosten till mig och Tompa!

                                      // Johanna

Kommentera

Publiceras ej