080203

2kommentarer

I dag gick vi upp vid klockan halv sju med Christopher och Tompa låg kvar i sängen ett tag till.
Sen fastnade jag framför "one tree hill" från klockan 10.00 till klockan 16.00.

Jag och Christopher skulle egentligen på fika hos Nathalie och Jonna i dag med några till mammor.
Men jag är helt slut i kroppen så jag orkade inte tyvärr.
Det var tråkigt tycker jag för jag såg verkligen fram i mot det.

I dag måste vi upp till Gränby Centrum till Apoteket och hämta ut lite grejor till Christopher.
Sen blir det en lugn kväll framför tv:en.

Den senaste tiden har våran lilla son dreglat sjukt mycket och varit otroligt gnällig och så.
Vi misstänkte att det börjar växa upp en tand snart.
Och rätt hade vi på bvc sa dom att det börjar komma upp en tand snart fast han är ju bara 2,5 månad nu!

Sen i dag fick jag reda på att Tompas mamma har bjudit massor av folk som inte vi känner till dopet!
Men ursäkta är det inte vi som ska ha dop och ska bestämma vilka som ska komma.!
Vi har redan bjudit dom närmaste och så och allt var fixat vilka som skulle komma och ska nya komma som vi inte känner.
Vad arg jag blir!!

// Johanna

2 kommentarer

Sofia

04 Feb 2009 11:22

Ååh sötnosen börjar få tänder! Gud vad tiden går fort! =)



Men gumman då, du som redan tyckte att det var många som skulle komma på dopet...vet ni hur många det blir nu?



PUSS!<3

Johanna

04 Feb 2009 12:49

Aa det börjar komma en tand upp snart sa dom. :)

Verkligen, den går för fort.



Jag tror vi blev ungefär 63st tror jag det var.

Kommentera

Publiceras ej