Barnakuten.

0kommentarer

                                                    

I dag har jag, Tompa och Christopher spenderat halva våran dag på barnakuten.
Vi var där runt 12.00 och har precis kommit hem och nu är klockan 17.01.
Vi har också besökt rönken och det visade sig att Christopher har lungeflamation.
Det var på gränsen att vi fick ligga kvar på sjukhuset med honom men så blev det ej.
Jag tycker så otroligt synd om honom.
Inte kul och se honom så här  hängig och trött hela tiden.

Nej nu ska vi upp till Gränby och hämta ut lite medicin åt våran lille pojk.
En vecka skulle han ta det och sen hoppas vi  på att han blir bättre.

Mina svärföräldrar är så gulliga så dom tar honom i natt för vi har bara sovit 2 timmar denna natt och jag är hel slut och mår inge bra själv. Kan knappt äta eller sova. Har fått i mig en banan på hela dagen. Så blir det när man är orolig för sin son.


// Johanna

Kommentera

Publiceras ej