Vilken dag!

0kommentarer

Har haft fullt upp nu den senaste tiden så har inte kunnat blogga, så tänkte släng i väg ett inlägg nu.

Kom precis in från balkongen, har suttit med ett stort glas vatten och lite vindruvor och bara njutit i solen ett tag!
Jag satt och funderade på vad jag vill göra när min mammaledighet är slut nämligen när Christopher är ett år.
Antingen tänker jag söka massor av jobb eller plugga. 
 
I morse vaknade min lilla prins klockan halv sex då var det bara att gå raka vägen upp även fast det pressade i mot.
I dag har vi varit ute och gått en liten promenad, så skönt det var!
Nu blir det att sätta i gång en tvättmaskin och senare börja med maten.

Vi gjorde ett pricktest på Christopher och det visade ju sig att han var allergisk mot mjölk.
Ägg skulle förvinna eller så hade han precis blivit allergisk mot det också, det visste dom inte ännu.
Han har fått utslag och kliar sig. Tycker så synd om honom.
Jag slutade ju amma för ett tag sen han har bara fått mjölkfri ersättning och gröt och utslaget har inte försvunnit ännu.
Vad kan det annars vara för fel på min "lilla" pojke ?


                                                                                              // Johanna

Kommentera

Publiceras ej